مزیت های بهپوش

خرید امن

 

خرید امن

با توجه محبوبیت روز افزون فضای مجازی و افزایش تعداد کاربران اینترنت، اکثر مردم در کنار دریافت اطلاعات مورد نیاز خود از قبیل جستجوی مقالات علمی، امور آموزشی و سرگرمی گرفته تا امور اداری, تجاری و ازهمه مهمتر خرید اینترنتی به شبکه جهانی متصل می شوند. حتی گروه زیادی برای رفع نیازهای روزمره خود و خریدهای روزانه و … از طریق اینترنت اقدام کرده و در این صورت در وقت و هزینه نیز صرفه‌جویی می‌کنند. با توجه به این موضوع طی سال‌های اخیر شاهد رشد و توسعه فروشگاه‌های مجازی و همچنین خرید و فروش‌های اینترنتی هستیم.

چنین توسعه‌ای اگر چه موجبات افزایش قدرت انتخاب خریداران را فراهم می‌آورد اما در برخی از موارد موجب بروز مشکلاتی برای خریداران می‌شود. به همین دلیل هنگام انجام یک خرید اینترنتی باید نکاتی را مد نظر قرار داد.

در این راستا بهپوش با تمام توان در راستای خرید امن ،جلب رضایت مشتریان عزیر و پشتیبانی ۲۴ ساعته مزیت هایی را به حول  و قوه ی الهی به دست آورده که در ادامه ی مطالب شاهد آن ها خواهیم بود .

ضمانت تعویض ۷ روزه سفارش

بهپوش جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور و اعتقاد قلبی خود می داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . زیرا ما باور داریم که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می شود .بر این اساس برای اولین بار در ایران خدمات پس از فروش به معنای واقعی کلمه را با امکان ضمانت تعویض ۷ روزه برای تمامی سفارشات فراهم نموده ایم . جهت اطلاع دقیق از این امکان بی نظیر لطفا به قسمت ” روش های بازگرداندن کالا ” در قسمت راهنمای مشتریان مراجعه فرمایید .

ضمانت ۵ روزه قیمت کالا

فروشگاه بهپوش همواره یکی از مزیتهای خود نسبت به دیگر فروشگاه های اینترنتی و فروشگاه های در سطح شهر را ارائه قیمتهای رقابتی اعلام نموده است، لذا فروشگاه با اطمینان از قیمت گذاری محصولات خود و برای ایجاد اطمینان خاطر دو چندان برای مشتریان ، ۵ روز تضمین قیمتی برای کالاهای خریداری شده ارائه نموده که بر اساس آن چنانچه مشتری تا ۵ روز پس از خرید ، اعلام نماید که کالا یا کالاهای خریداری شده بالاتر از قیمت مصرف کننده و یا مصوب شرکتهای اصلی تولید یا واردکننده محصولات و یا فروشگاه های معتبر دیگر بوده است ، بلافاصله پس از محرز شدن (در کمتر از ۲ ساعت) ، مابه التفاوت وجه به حساب ایشان واریز خواهد شد .

لازم به توضیح است که مدت این تضمین قیمتی در مورد کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسنات نرخ ارز در بازار است, حداکثر تا ۲۴ ساعت می باشد .

مشتریان محترم توجه نمایند یکی از شرایط اصلی استفاده از تضمین قیمتی این است که کالا از نظر مدل، رنگ، سایز ، گارانتی ، کشور سازنده و سایر مشخصات فنی ، دقیقاً مشابه کالای خریداری شده از فروشگاه بهپوش باشد .  

ضمانت ۳ روزه عدم تطابق سفارش

در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، مشتریان ۳ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به تعویض یا مرجوع نمودن آن اقدام نمایند. اولین قدم برای اینکار اعلام مکتوب مشکل به فروشگاه در بازه زمانی ۳ روزه می باشد.

در این موارد در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مسترد می گردد.

تبصره: با توجه به آنکه مشتریان همواره موظف هستند در هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند، چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.  

شرایط بازگشت کالاهای مرجوعی و تعویضی

محصولات در وضعیت اولیه وکاملا نو باشند و روی کالاهیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی وجود نداشته باشد.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.

کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتیکت و بارکد کالا، برگشت شود.

توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط ، تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

در صورت مواجه شدن با موارد زیر:

اگر ایراد فیزیکی، زدگی یا پارگی داشته باشد.

اگر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد.

در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را به خدمات پس از فروش بهپوش اطلاع دهید. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد.  

مطابقت کامل محصول با سایت

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در بهپوش این جمله را زندگی می کنیم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .

تبصره: با توجه به آنکه مشتریان همواره موظف هستند در هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند، چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.

عدم تطابق کالا با سفارش

در صورتى‌که علیرغم کلیه تمهیدات و پیش‌بینى‌ها، از جمله انتخاب بازرس مستقل و صدور گواهى‌نامه بازرسى از جانب وی، وقتى کالا به مقصد رسید. معلوم شد که کالا با شرایط قرارداد خرید مطابقت ندارد و یا داراى اشکالات خاصى است. چه باید کرد؟
در این حالت خریدار باید با دقت اقدامات زیر را انجام دهد:
۱. کالا را از گمرک ترخیص نکند و از هرگونه تغییر و تحول و جابجائى و انتقال آن خوددارى نماید.
۲. روش و عملیاتى که طى آن وجود ایراد یا نقص یا اشکال یا عدم تطابق کالا معلوم شده است را بررسى نماید.
۳. مدارک و تعهدات فروشنده در رابطه با مشخصات کالا و همچنین مدارکى که نشانگر ابلاغ این مشخصات به فروشنده مى‌باشد را جهت حصول اطمینان بیشتر مجدداً بررسى نماید.
۴. بررسى شود که اشکال پیش آمده آیا بر اثر اهمال فروشنده است تا احتمالاً براثر حمل، تخلیه، جابجائی، بارگیرى و یا انباردارى به وجود آمده است.
۵. در صورت حصول اطمینان از کوتاهى فروشنده، مراتب را فوراً به وى به اطلاع داده و ضمناً مسؤولیت‌هاى او را نسبت به اجراء تعهدات خود یادآورى و درخواست نماید که موضوع سریعاً توسط فروشنده بررسى و دلایل به وجود آمده آن را اعلام نماید.

ارسال رایگان به سراسر کشور

جهت رفاه حال خریداران محترم و بر پایه اصل مشتری مداری ،به مناسبت افتحاح فروشگاه آنلاین بهپوش هزینه ارسال تمام سفارشات تا اطلاع ثانوی رایگان بوده و بهپوش تمام تلاش خود را می کند تا همه محصولات در بسته بندی شکیل و در کمترین زمان ممکن به دست خریداران برسد . بهپوش صرفه جویی در وقت و هزینه در خریدهای اینترنتی را یکی از اصول این کسب و کار می داند و تلاش ما بر این است تا در همه سطوح این اصول بنیادی تجارت الکترونیک را رعایت کنیم

مراحل بازگشت کالا

پس از بررسی درخواست مشتری توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت ،  بهپوش دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود .

لازم به ذکر است وجه پرداخت شده توسط مشتری ، ظرف۱_۳ روز کاری پس از ورود به انبار صورت میگیرد .  

مزیت های بهپوش

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *