روش های بازگرداندن کالا

روش های بازگرداندن کالا

روش های بازگرداندن کالا

پس از بررسی درخواست مشتری توسط کارشناسان ، در صورت دارا بودن شرایط بازگشت ، بهپوش دریافت کالا را با مشتری هماهنگ خواهد نمود.لازم به ذکر است عودت وجه پرداخت شده توسط مشتری ، ظرف ۱ تا ۳ روز کاری پس از ورود به انبار صورت میگیرد.

ضمانت تعویض ۷ روزه سفارش

بهپوش جلب رضایت حداکثری خریداران را نه شعار خود بلکه باور و اعتقاد قلبی خود می داند و تمامی پرسنل آن تنها با هدف ارائه خدماتی با کیفیت مطلوب در تلاشند تا همه مشتریان از تمامی مراحل خرید خود از لحظه ورود به سایت تا رسیدن سفارش به درب منزل راضی باشند . زیرا ما باور داریم که موفقیت تنها در سایه رضایتمندی خریداران حاصل می شود .بر این اساس برای اولین بار در ایران خدمات پس از فروش به معنای واقعی کلمه را با امکان ضمانت تعویض ۷ روزه برای تمامی سفارشات فراهم نموده ایم . جهت اطلاع دقیق از این امکان بی نظیر لطفا به قسمت ” روش های بازگرداندن کالا ” در قسمت راهنمای مشتریان مراجعه فرمایید . 

نحوه ارسال کالای مرجوعی

⇐ لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهپوش تماس بگیرید .

⇐ از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بهپوش جداً خودداری کنید .

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شودبرچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. )

⇐ فاکتور میبایست همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل مد نظرتان را بنویسید (اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. )

⇐ در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد . ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود .

⇐ در صورتی که ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با بهپوش تماس بگیرید .

⇐ از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید . بسته خود را به آدرس درج شده در فاکتور ارسال کنید . 

⇐ کارشناسان خدمات پس از فروش بهپوش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان بهپوش تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بهپوش بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.

⇐ برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، بهپوش تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و بهپوش در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیردپس از دریافت و پذیرش کالا توسط بهپوش، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها در سایت بهپوش هستند.

⇐ از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهپوش است.

با شماره تلفن ۳۳۳۸۱۶۲۴ – ۰۴۴ خدمات پس از فروش تماس بگیرید .
یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” ارسال کنید .

شرایط بازگشت کالاهای مرجوعی و تعویضی

محصولات در وضعیت اولیه وکاملا نو باشند و روی کالاهیچگونه آثار استفاده مانند لکه، رنگ پریدگی وجود نداشته باشد.

همچنین اگر کالا به‌ همراه هدیه فروخته شده باشد، بازگرداندن هدیه آن نیز الزامی است.

کالا حتما با جعبه اصلی خود ،فاکتور، اتیکت و بارکد کالا، برگشت شود.

توجه داشته باشید که هزینه بازگشت کالا به عهده خریدار محترم می باشد.

استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند، استفاده بدون در نظر گرفتن شرایط نگهداری محصول، تماس با مواد شیمیایی و همچنین اشکال‏‏‌های ظاهری (خط ، تا، خط و خش ، پارگی و مانند آن روی محصول ) که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود از جمله مواردی هستند که از شمول این بند خارج هستند.

در صورت مواجه شدن با موارد زیر:

اگر ایراد فیزیکی، زدگی یا پارگی داشته باشد.

اگر از نظر مشخصات یا ظاهر فیزیکی با اطلاعات وب سایت مغایرت داشته باشد.

اگر مشتری قصد تعویض سایز خرید خود را داشته باشد.

در اولین فرصت پس از دریافت کالا(حداکثر طی ۲۴ ساعت کاری پس از دریافت کالا )، درخواست خود را به خدمات پس از فروش بهپوش اطلاع دهید. درخواست ثبت شده توسط کارشناسان بررسی و در صورت تایید، هماهنگی های لازم جهت بازگشت با مشتری به عمل خواهد آمد.

  

روش های بازگرداندن کالا

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *