پرسش و پاسخ

پرسشهای متداول

 

 

بخش پرسش و پاسخ و مشاوره وب سایت بهپوش به سوالات و ابهامات احتمالی که در ذهن شما بازدید کننده گرامی شکل گرفته است مربوط میشود. با توجه به اهمیت بالای ارتباط همیشگی بین مشتریان گرانقدر با برند بهپوش مجاری مختلف ارتباطی برای سهولت دسترسی شما عزیران در نظر گرفته شده است و صفحه پرسش و پاسخ نیز یکی از این پل های ارتباطی است، شما میتوانید از بخش ارسال دیدگاه استفاده کرده و سوالاتتان را با ما در میان بگذارید تا متخصصین ما  به آنها پاسخ دهند. از اینکه با بهپوش همراه هستید سپاسگزاریم.

 

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۸ تا ۱۷ )ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید ، سپس با کلیک روی نام کاربری سوابق خرید شما نشان داده ‏می شود .

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ( از ساعت ۸ تا ۱۷ ) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .

بهپوش وضعیت سفارش و مراحل مختلف ثبت و ارسال را  به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی نام کاربری خود به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در این بخش از وضعیت سفارش خود مطلع می شوید. همچنین میتوانید از طریق تماس با مرکز تماس شرکت بهپوش از وضعیت سفارش خود آگاه شوید .

خیر ، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بهپوش با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید . پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید .

خیر ، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق محیط کاربری اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بهپوش با شما تماس خواهند گرفت .

بله امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز وجود دارد .

بله . کالاهای موجود در انبار بهپوش دارای گارانتی اصالت کالا بوده و دارای ضمانت‌نامه معتبر میباشد .

درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از شرکت بهپوش وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارت‌های عضو شتاب .

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد .

خیر . در حال حاضر کلیه فروش فروشگاه بهپوش به صورت نقدی میباشد .

⇐ لطفاً قبل از هر اقدامی با کارشناسان پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهپوش تماس بگیرید .

⇐ از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش بهپوش جداً خودداری کنید .

برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شودبرچسب زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. )

⇐ فاکتور میبایست همراه کالا ارسال شود و پشت آن مشکل مد نظرتان را بنویسید (اگر کالا هدیه بوده و فاکتور به درخواست خریدار، همراه سفارش ارسال نشده باشد، از پیش فاکتور ایمیل شده، پرینت بگیرید یا اینکه کد سفارش و مشخصات خرید خود را روی کاغذ جداگانه‌ای بنویسید. )

⇐ در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز استفاده کنید هزینه‌های بازگرداندن کالا به غیر از پست پیشتاز به عهده مشتری است و شرکت تعهدی در قبال این هزینه‌ها ندارد . ولی هزینه پست پیشتاز با ارائه فاکتور و قبض شرکت پست بر اساس تعرفه‌های شرکت پست و طبق قوانین و دستورالعمل‌های شرکت، پس از تایید خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می‌شود .

⇐ در صورتی که ساکن تهران هستید، برای هماهنگی ارسال پیک برای تحویل گرفتن کالا، با بهپوش تماس بگیرید .

⇐ از نوشتن آدرس روی جعبه یا کارتن اصلی کالا، جداً خودداری کنید و در صورت لزوم ، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری گذاشته، آن را ارسال کنید . بسته خود را به آدرس درج شده در فاکتور ارسال کنید . 

⇐ کارشناسان خدمات پس از فروش بهپوش ایرادهای اعلام شده توسط مشتری را بررسی و کنترل می‌‏کنند. اگر ایراد، مغایرت یا آسیب‌دیدگی توسط کارشناسان بهپوش تایید شود، کالا تعویض خواهد شد و یا مشتری می‌تواند کالای خود را با مدل دیگری جایگزین کند. لازم به ذکر است که تعویض کالا منوط و مشروط به موجود بودن کالا در انبار شرکت است. اگر در زمان رسیدگی و طی مراحل تست کارشناسی و اقدامات لازم برای تعویض کالا، موجودی آن به اتمام برسد؛ بهپوش بنا به انتخاب مشتری کالای دیگری را ارسال می‌کند و یا وجه کالای مرجوعی را به حساب مشتری واریز می‌کند. بدیهی است که در صورت انتخاب کالای دیگر، تفاوت قیمت کالای جدید با کالای مرجوعی (مبلغ درج شده در فاکتور) محاسبه و قبل از ارسال تسویه می‌شود.

⇐ برای کالای گران‌تر، مشتری تفاوت را پرداخت می‌کند و برای کالای ارزان‌تر، بهپوش تفاوت را به حساب مشتری واریز می‌کند اتمام موجودی کالا و یا تغییرات قیمت کالا در مراحل تعویض و مرجوعی، به هیچ عنوان حقی را برای مشتری ایجاد نمی‌کند و بهپوش در قبال تهیه همان کالا و یا تغییرات قیمت کالا هیچ‌گونه تعهدی نداشته و فقط تعهد بازپرداخت وجه کالا -درج شده در فاکتور- به مشتری را می‌پذیردپس از دریافت و پذیرش کالا توسط بهپوش، بسته به نوع محصول و مشکل اعلام شده توسط مشتری، تست و اعلام نظر نهایی کارشناسان خدمات پس از فروش، بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت کاری زمان خواهد برد کارشناسان فنی خدمات پس از فروش برای تست محصولات، ملزم به رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها در سایت بهپوش هستند.

⇐ از هنگامی که وضعیت کالا در واحد خدمات پس از فروش، مشخص شود، اگر نیاز به استرداد وجه باشد، حداکثر تا ۴۸ ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد ملاک عمل و اقدام شرکت، نظر کارشناسان فنی پشتیبانی و خدمات پس از فروش بهپوش است.

با شماره تلفن ۳۳۳۸۱۶۲۴ – ۰۴۴ خدمات پس از فروش تماس بگیرید .
یا پیام خود را در صفحه “تماس با ما” ارسال کنید .

سوالات پیرامون اصالت کالا

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت ۸ تا ۱۷ )ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی ، باید با حساب کاربری خود وارد شوید ، سپس با کلیک روی نام کاربری سوابق خرید شما نشان داده ‏می شود .

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری ( از ساعت ۸ تا ۱۷ ) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد .

بهپوش وضعیت سفارش و مراحل مختلف ثبت و ارسال را  به شما اعلام می‏‌کند. همچنین برای اطلاع از وضعیت سفارش، می‏‌توانید وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی نام کاربری خود به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در این بخش از وضعیت سفارش خود مطلع می شوید. همچنین میتوانید از طریق تماس با مرکز تماس شرکت بهپوش از وضعیت سفارش خود آگاه شوید .

خیر ، در حال حاضر تنها کالاهایی امکان سفارش گذاری دارند که در سایت بهپوش با وضعیت موجود مشخص شده‌‏اند.

تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید . پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد ، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید . از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید .

خیر ، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق محیط کاربری اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش بهپوش با شما تماس خواهند گرفت .

بله امکان ثبت سفارش به صورت تلفنی نیز وجود دارد .

بله . کالاهای موجود در انبار بهپوش دارای گارانتی اصالت کالا بوده و دارای ضمانت‌نامه معتبر میباشد .

درحالت عادی هیچ گونه محدودیتی در سفارش کالا از شرکت بهپوش وجود ندارد و در صورت سفارش بیش از اندازه موجود حتما هماهنگی های لازم انجام خواهد شد .

پرداخت از طریق درگاه اینترنتی موجود در سایت و توسط کارت‌های عضو شتاب .

گاهی ممکن است که چنین اتفاقی بیافتد اما ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب شما بازگردانده خواهد شد .

خیر . در حال حاضر کلیه فروش فروشگاه بهپوش به صورت نقدی میباشد .

پرسش و پاسخ

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *