تطابق کالا

ضمانت ۳ روزه عدم تطابق سفارش
 

در صورتیکه کالای تحویل شده به مشتری با کالای سفارش داده شده مغایرت داشته باشد، مشتریان ۳ روز فرصت خواهند داشت تا نسبت به تعویض یا مرجوع نمودن آن اقدام نمایند. اولین قدم برای اینکار اعلام مکتوب مشکل به فروشگاه در بازه زمانی ۳ روزه می باشد.

در این موارد در صورتیکه کالای مورد نظر مشتری در فروشگاه موجود نباشد، به انتخاب مشتری، کالا با کالای مشابه دیگر تعویض یا در صورت دلخواه وجه پرداختی مسترد می گردد.

تبصره: با توجه به آنکه مشتریان همواره موظف هستند در هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند، چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.

 

  

مطابقت کامل محصول با سایت
 

صداقت ، مهمترین راز تداوم یک کسب و کار است . ما در بهپوش این جمله را زندگی می کنیم . تمامی تصاویر و توضیحات ارائه شده برای تک تک کالاها دقیقا مطابق با ویژگیهای محصول بوده و واحد آماده سازی و پردازش محصولات تمام سعی خود را می کند تا هر محصول را دقیقا همانطور که هست در سایت منعکس کرده و از بزرگنمایی چه در تصاویر و چه در توضیحات ارائه شده خودداری کند . در عین حال ما سعی داریم تا با نمایش تصاویر حرفه ای ، زیبا و چشم نواز از محصولات ، فضایی شیک و دلنشین برای شما مهیا کنیم تا پروسه ی خرید به کاری لذت بخش و جذاب تبدیل شود .

تبصره: با توجه به آنکه مشتریان همواره موظف هستند در هنگام تحویل کالا و قبل از باز نمودن بسته بندی، ابتدا مشخصات کالا را با کالای سفارش داده شده مطابقت دهند، چنانچه بدون مطابقت، کالا از بسته بندی اولیه خارج شده باشد، حتی در صورت مغایرت، دیگر امکان تعویض یا مرجوع نمودن آن وجود نخواهد داشت.

 

  

عدم تطابق کالا با سفارش

در صورتى‌که علیرغم کلیه تمهیدات و پیش‌بینى‌ها، از جمله انتخاب بازرس مستقل و صدور گواهى‌نامه بازرسى از جانب وی، وقتى کالا به مقصد رسید. معلوم شد که کالا با شرایط قرارداد خرید مطابقت ندارد و یا داراى اشکالات خاصى است. چه باید کرد؟
در این حالت خریدار باید با دقت اقدامات زیر را انجام دهد:
۱. کالا را از گمرک ترخیص نکند و از هرگونه تغییر و تحول و جابجائى و انتقال آن خوددارى نماید.
۲. روش و عملیاتى که طى آن وجود ایراد یا نقص یا اشکال یا عدم تطابق کالا معلوم شده است را بررسى نماید.
۳. مدارک و تعهدات فروشنده در رابطه با مشخصات کالا و همچنین مدارکى که نشانگر ابلاغ این مشخصات به فروشنده مى‌باشد را جهت حصول اطمینان بیشتر مجدداً بررسى نماید.
۴. بررسى شود که اشکال پیش آمده آیا بر اثر اهمال فروشنده است تا احتمالاً براثر حمل، تخلیه، جابجائی، بارگیرى و یا انباردارى به وجود آمده است.
۵. در صورت حصول اطمینان از کوتاهى فروشنده، مراتب را فوراً به وى به اطلاع داده و ضمناً مسؤولیت‌هاى او را نسبت به اجراء تعهدات خود یادآورى و درخواست نماید که موضوع سریعاً توسط فروشنده بررسى و دلایل به وجود آمده آن را اعلام نماید.

  

تطابق کالا

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *